Ajs Nigrutin
14. februar 2010.

15. februar 2010.

"Dobro, je l' mora na plakatu da piše da je Dan zaljubljenih da biste došli u ovolikom broju" pitao je Ajs Nigrutin okupljene ljubitelje hip-hopa kada je oko 23 časa sa bine bacio pogled u gledalište.

Simbolično odabran datum je u nastavku koncerta poslužio kao dobar povod za prozivke na račun svih "papučara".
Pre nego što je Vladan Aksentijević a.k.a. Ajs Nigrutin mikrofon preuzeo lično, na stejdžu se u petnaestominutnim turama smenjivalo više različitih gostiju. Tročlani sastav Ušikana družina se predstavio pesmama "Viva la Cuba" i "Sve flaše gore", Blind Business su bacali rime o dilerima droge i "granju", Bauk Squad su pesmom "Samo se opusti" poručili kako kroz stresnu svakodnevicu "brojati do deset", a potom je Bvana zagrejao atmosferu uz "Moj pajp". "Repersi, jeste zadovoljni? Hoćemo još?" Kada je iz publike dobio potvrdan odgovor, Bvana je odrepovao još jednu pesmu sa svog debi albuma "Na nivou prosečne cigle" (2009.) a onda najavio domaćina Ajzakliju.
Majstor masnog hip-hopa se odmah pobrinuo da na početku bude "Masno sve". I dok je uz Timbetovu pomoć pokušavao da utvrdi iz kog pravca dopire miris dobre buksne, na stejdž se ponovo popeo Bvana. Pola kile hedova iz pesme "Hedovina", još jedna buksna i pola druge bilo je dovoljno za početak šetnje kroz Ajsove paralelne svetove. U jednom je bio zvezda nemačkih pornića (pesma "Porno fristajl"). U drugom je sa Blind Business-om dnevno prao dvadeset mrtvaka ("Kapela").

U trećem je sa Bvanom bežao gangsterskim pčelama koje su ih jurile zbog "THC Meda". U četvrotm je najsnažnije "zajuljao ogradu" pred stejdžom pričom o prodaji hip-hopa "Grand"-u za pare, kuću i odelo i poručio: " Ako bude zdravlja na Marakani cert, a ne ko na SKC-u da hapse me za ket" (pesma "I bitove sinovac"). Negde na polovini koncerta, na oduševljenje pristutnih, podršku pred mikrofonom pružio mu je i Škabo (Beogradski sindikat). Već na početku drugog sata, sala je počela da se prazni. Dve trećine nekadašnjeg Bad Copy-ja održavalo je raspoloženje rimama o "Vinjaku" i rakiji ("Daj rakije"). Pred kraj koncerta, kada je počeo da se bistri novi dan, Ajzak i Timbe su "uozbiljili" set listu ("Načos", "Papučar", "Letnji žur", "Zuluf").
Završnica je bila rezervisana za "Bekama" - parodirajući sopstvene stihove iz ove pesme u skladu sa prazničnim osećanjima i raspoloženjem, Ajs Nigrutin je svim ljudima (koji su ostavši u Domu omladine do kraja propustili poslednje dnevne autobuse) poslao poljubac "u vrat i u sisu". Ma koliko se pravdao da 14.februar nije smišljeno birao kao dan kada će održati koncert, ispostavilo se da to i nije tako loše i kada je reč o odzivu fanova i uspelosti celokupnog nastupa. Da li će od sledeće godine Dan zaljubljenih postati i dan tradicionalnog okupljanja srpskih ljubitelja hip-hopa, videćemo...

tekst i fotografije - duŠica kovač

AIR
10.02.10.